Forum sojuszu Troja i jego akademii

Forum sojuszu Troja


#1 2008-07-09 18:13:24

versathe

Akademia

Punktów :   

Jak robić eko

Czy warto? Warto ale bez przesady. Najlepszy stosunek eko eko do fltoy to 1:3 czyli majac 3kk punktow idealnei jest gdy masz 1kk we flocie a 2kk w eko. Dlaczego? Od pewnego moementu wieksza fltoa nei zwieksza zysków. Maja dobra fltoe w top 30-20 mozemy rozwalic z zyskiem i tak kazdego. Poza naszym celem zostaje w zasadzie nieco ponad 20-30 flot (z tego pewnei pare sojusznikow), a zjac zycie ktos z top 20 fltot o ile gra go jeszcze nei znudzila i nie oddał n00bowi konta jest nei do zezłomienia Język. Wiec naprawde wielka fltoa nei jest nam ptorzebna.

Na poczatek warto pomyslec o koloniach. Tutaj sa w zasadize dwie szkoły. Jedni mowia o robiniu wszystkiego w kupie inni graja majac kolonei w roznych miejsach i galaktykach. Optymalen wydaje mi sie 2-3 kolonei blisko matki reszta daleko jako "stałę wypadowki" docelowo z moonami.
Co zasiedlac? niekonieczie sam 4/5/6. Grałem majc 3 kolonei na 14 pozycji jako ekonom. Przy odrobinei szczescia mozna tam wylosowac >200 pol (moj rekord 224) co po dodaniu teleporterow spokojnei wystarcza (zmiesic sie tam infraktrukutra plsu eko 32/28/28 czyli bardzo duze). Takie rozwiazanei daje nam mase paliwka bo planet jest zima, a to ze musimy zrobic nieco wiecej satek to detal jak nas stac na 100 to tez stac na 150 przeciez.

Teraz same rady:

1. na matce najlepiej meic wszystkie pozmy kopaln po rowno, szczegolnei na poczatku sie przyda duzo krysi i paliwka. Na koloniach proponuje metal zawsze 2 razy wyzej od krysi a deter znow 2 pozomy nizej (wersja dla ekonoma samotka nie posiadajacego floty) lub tak samo wysoko jak krysia (gdy masz sojusz kupujacy paliwko; kolonei na zimnych planetach, lub sam posiadasz wieksza flote). Mamy wiec przykłądowo 30/28/28(26). Przy takim rozwiazaniu mamy zawsze neiduzy (chyba ze robimy masowo lm) nadmiar kryształu. A ten na starszych uni jest najłątwiej sprzedac i wszyscy beda nas o niego dosłownei BLAGAC. Schodzi jak woda. Natomist metalu pozbyc sie jest czasami bardzo trudno

2. Elektrownie - NIE dla fuzyjnych, sa cłąkowicie nei opłącalne. Nie rozwijaj takze zbyt zysoko elektrowni słonecznych 2 pozomy nizej od najniszych kopani starczy. Energia niech idzie z satelitek. W zasadzie mozna w ogole nie robic elektrowni, ale to ryzko - bo gdy ktos nam straci satki - ojjjjjc . Elektrownia na poziomie -2 od najniszej kopani daje tyle ze po stracie satek mozemy uruchomci sam kryształ i na 50% deter i je w maire szybko wałsbnymi siłami koloni odbudowac.

3. Bunkry i SATELITKI - PODSTAWA DOBREGO EKONOMA - dojdzmy jak najszybciej do plazm. Stawimy po 10 na kazdej koloni do tego 2k mieska toche innej obrony 20-30 przeciw rakeit. Co to nam daje? Mozemy robic energie z samych satelitek. takie BUNKRY SIE OPLACAJA !!! Wystarczy policzyc - taka obrona nie kosztuje za wiele - około 8-10k punktow czyli w zaadzie tyle co jeden poziom ( i to neizbyt wysoki )elektroni. Za taki koszt mozemy zrobic 200-300 satkow i byc o nie spokojii.

4. Dystrubucja surowcow. Majac bunkry mozemy na kazdej kolon izostawic po np 40-50 dt i zwozic co dwa dni surowce. Zawsze lepiej zwozic surokwe nieptrzetowozna niz budowac na koloniach stocznie i przerabiac je na miejscu na staki. PRzwiezienie samej suroki jest duzo tansze (pliwo) niz wybudowanej za nie floty. Ni robice mt - za duzo pala - całą suroke ekonomowie wiza w dt Mrugnięcie.

5. Nowe budynki. Gdy eko na koloniach bedize na poziomie >20 poziomu zaczynamy miec problem, magazynowie surowki na wyzszy poziom (z włąsnego wydobycia) zaczyna byc problemem, Daltego całą surowke zwozimy na planete (moona) skad wysyłamy juz cała potrzebna ilosc na postaiwnei kolejnego budynku.

6. Ekonomie rozwijamy równomiernie. Na matce nei robimy terefoemera wyzej 3 poziomu - taniej zabudowac kolonei majaca jeszcze miejsce.

7. Ciepliwosci - ekonmia to długowalowy proces. Sktuki jej zaczniesz odczuwac dopiero po kilku miesiacach rozwoju.

8. Na poczatku nei kasuj koloni nawet malych. Palnetka 50 pol tez sie przyda. PRzewiez jej 5k metalu z glownej i niech sama sie zabuduje szybko. Zanim zabranie Ci miejsca na nowe kolonei, taka mini kolonia zwroci koszt swoje kolonizatora co najmniej kilkatronie.

9. Kolonia nizej 200 pol nie nadaje sie do planu "szalony ekonomista"Język

10. Pameitaj ze masz bunkry - trzeba je czyms bronic. Zrob nieduza ale ciezka fltoe - ow / niszczycile, bo w pewnym momencie ktos z gs moze zaczac Ci jezdzic po satkach nawet mimo bunkrow

11. Wejdz do sojuszu - mimo ze nei masz fltoy przydasz sie !! Sprzedawaj paliwko po cenach minimalnych - masz pewny zbyt a koledzy pomaga jak ktos Ci zacznei sprawiac problemy. Paliwka dla złomairzy nigdy za duzo Język

Co daje ekonomia. To ze majac ja wysoko mozna wyciagnac (uwzglednajac przelicznik 3:2:1) ponad 10kk punktow dziennie. Bez farminie. Czyli patrzac realneie - bitwa na 100% cdznnie bez strat. Majac wysokie eko stworzenei fltoy to nei problem. Na jednej uni pewna osoba w miesiac farmiac i zyjac z eko zrobilą 150k lm. W miesiac...

Poradnik zaczerpnięty z innego forum

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pldoberman szczeniaki